Apple umieszcza więcej reklam w iPhone App Store

Apple umieszcza więcej reklam w iPhone App Store

Nowe reklamy Apple App Store

jabłko

jabłko Wtorek rozszerzony Zasoby reklamowe w wyszukiwarce App Store obejmują jednostki do zakupu na karcie Dzisiaj – zasadniczo na pierwszej stronie aplikacji – oraz na stronach poszczególnych produktów.

Nowe jednostki reklamowe stanowią znaczne rozszerzenie zasobów reklamowych Apple, które mogą reklamować tylko jeden rodzaj produktu: aplikacje na urządzenia Apple, takie jak iPhone.

Wprowadzenie nowych jednostek reklamowych było Po raz pierwszy ogłoszono to na początku tego roku, Pojawia się, gdy działalność reklamowa Apple została dokładniej zbadana przez konkurentów.

Przed wtorkiem zasoby reklamowe Apple były ograniczone do jednej jednostki na karcie wyszukiwania i jednej na stronie wyników wyszukiwania.

„A teraz, dzięki nowej karcie Dzisiaj i miejscom docelowym na stronie produktu, możesz odkryć swoją aplikację w większej ilości momentów w App Store — gdy klienci po raz pierwszy przyjdą, wyszukają coś konkretnego i przeglądną aplikacje do pobrania” Apple Napisał Na swoim blogu deweloperskim.

CNBC potwierdziło, że nowe jednostki reklamowe pojawiły się na stronach aplikacji pod listą sugerowanych aplikacji zatytułowaną „Może Ci się też spodobać”. Jednostka reklamowa jest wyraźnie oznaczona i ma niebieskie tło.

Sprzedaż reklam Apple jest raportowana jako część działalności usługowej, która obejmuje również sprzedaż w App Store, przychody z subskrypcji online, gwarancje na sprzęt i przychody z umów licencyjnych z firmami zajmującymi się wyszukiwaniem, takimi jak Google. W sumie Apple odnotował 68 miliardów dolarów sprzedaży usług w roku fiskalnym 2021.

Jednak konkurenci, tacy jak Meta, firma macierzysta Facebooka, oskarżyli Apple o utrudnianie ich działalności za pomocą zupełnie nowych funkcji prywatności, ponieważ rozszerza własną działalność reklamową.

W zeszłym roku Apple udostępnił funkcję App Tracking Transparency (ATT), która dała użytkownikom iPhone’a możliwość odmowy udostępnienia unikalnego identyfikatora śledzenia twórcom aplikacji. Większość właścicieli iPhone’ów decyduje się nie uczestniczyć, co uniemożliwia reklamodawcom internetowym dokładne śledzenie skuteczności ich reklam.

READ  Gracze Forza Horizon 5 kupują niekończące się Jeepy Willysa, aby zebrać pieniądze

Apple twierdzi, że dokonał zmiany ze względu na skupienie się firmy na prywatności użytkowników, a wcześniej powiedział, że pozwala użytkownikom zatrzymać personalizację reklam Apple i uniemożliwić firmie wykorzystywanie niektórych rodzajów danych do kierowania reklam w wyszukiwarce.

Na początku tego roku Bank of America oszacował, że Apple może w tym roku wygenerować 5 miliardów dolarów przychodu z samych tylko reklam w wyszukiwarce.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *