Dom Klubowy Aksamitna lina schodzi przed aplikacją do czatowania głosowego na żywo.
Startup, który rozpoczął gorączkę złota w mediach społecznościowych wśród dużych firm, takich jak Facebook, Spotify i Twitter, ogłosił w środę, że Clubhouse jest teraz otwarty dla wszystkich — usuwając system kolejek, który wymaga od istniejącego użytkownika zaproszenia do aplikacji.
Nowa aplikacja Clubhouse została wprowadzona dzisiaj na iOS i Androida, a firma twierdzi, że będzie publikować ważne nowe aktualizacje co 1-2 tygodnie.
„[W]Zawsze chcieliśmy, aby klub był otwarty. Założyciele Paul Davison i Rohan Seth napisali w poście na blogu. „Najlepsze pokoje w klubie to te, w których spotykasz ludzi spoza twojego kręgu społecznego, o bardzo różnych perspektywach i doświadczeniach życiowych, którzy zmieniają twoje spojrzenie na świat”.
Według Davisona i Setha system wzywania był ważną częścią wczesnej historii klubu.
„Dodając ludzi falami, witając nowe twarze co tydzień w trendach środowych i rozmawiając ze społecznością w każdą niedzielę w ratuszu, byliśmy w stanie rozwinąć klub w sposób wyważony i (głównie 😬) zapobiec rozpadaniu się rzeczy, ponieważ oni napisali.
Clubhouse, który po raz pierwszy został uruchomiony w kwietniu 2020 r. na iOS, nie opublikował danych dotyczących liczby aktywnych użytkowników. Ale ma nadzieję osiągnąć nową krzywą wzrostu, otwierając aplikację dla ogółu społeczeństwa, w następstwie tego Wersja aplikacji na Androida została wydana 2 miesiące temu.
Według firmy badawczej App Annie do 25 czerwca aplikacja Clubhouse została pobrana ponad 25 milionów razy.
Założyciele Clubhouse podzielili się innymi wewnętrznymi statystykami, starając się zilustrować jego impet w stosunku do nowych dużych konkurentów. Według Clubhouse w ciągu zaledwie dwóch miesięcy przekroczył 10 milionów pobrań na Androida. Przeciętny użytkownik Clubhouse spędza na platformie ponad 60 minut dziennie. Twierdzi, że dziennie w aplikacji tworzonych jest ponad 500 000 pokoi (w porównaniu z 300 000 w maju i 400 000 w czerwcu).
Dodatkowo, tydzień temu, Clubhouse zadebiutował Backchannel, funkcję bezpośredniego przesyłania wiadomości. W ciągu pierwszych 24 godzin po premierze 14 lipca użytkownicy wysłali ponad 10 milionów wiadomości DM; W pierwszym tygodniu na tylnym kanale wysłano ponad 90 milionów DM.
Klub zaprezentował również nowe logo (Na powyższym obrazku) oraz przeprojektowaną stronę internetową. Ponadto Davison i Seth ogłosili, że Justin „Meezy” Williams, menedżer rapera 21 Savage, będzie reprezentował społeczność Clubhouse jako ikona aplikacji miesiąca.
„Wiemy, że wraz z ekspansją będzie wiele wzlotów i upadków, a konkurencja ze strony dużych sieci będzie zacięta” – napisali Davison i Seth. „Wierzymy jednak, że przyszłość tworzą optymiści – i cieszymy się, że możemy kontynuować pracę nad budowaniem innego rodzaju sieci społecznościowej”.
W 2021 r. Klub urósł z ośmiu do 58 pracowników. Firma w kwietniu ogłosiła rundę finansowania Serii C prowadzoną przez firmę venture capital Andreessen Horowitz (a16z). Startup nie ogłosił wielkości rundy, ale finansowanie dało mu wycenę około 4 miliardów dolarów.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.