Amazon daje wrażenie „ambientowego” doświadczenia Alexy.

Wczoraj Amazon gościł 3badania i rozwój Coroczne wydarzenie Alexa Live dla ponad 900 000 programistów i niezliczonych użytkowników urządzeń Alexa. Ostatnie kilka lat Alexa na żywo Nastąpiło wiele dużych zmian, które ukształtowały przyszłość ekosystemu Alexa. Alexa Live dołącza do programistów, producentów urządzeń, start-upów, przedsiębiorców, dziennikarzy i analityków, aby zobaczyć, co Alexa przyniesie swojej społeczności.

Jedną ze statystyk, które Amazon odrzucił, a która przykuła moją uwagę, jest to, że jedna na cztery interakcje z Alexa Smart Home jest teraz inicjowana przez Alexę, a nie przez klienta. Ta statystyka pokazuje kierunek przyszłości audio i uważam, że Amazon osiągnął zysk, przedstawiając swoją wizję. To deklaracja wizji Alexy, powiedział Jeff Blankenburg, Chief Technology Evangelists, „być asystentem otoczenia, który jest proaktywny, osobisty i przewidywalny, wszędzie tak, jak powinien być dla klientów”. W tle Alexa została zaprojektowana tak, aby była nastrojowa, jednocześnie pomagając klientom w naturalny sposób i nie rozpraszając ich. Wyjątkowym wyzwaniem dla Alexy jest przekazywanie i kierowanie informacji do użytkownika od początku do końca bez narażania atmosfery. Aby to zrobić, Amazon twierdzi, że pracuje nad tym, aby środowisko Alexa było wszechobecne, multimedialne i inteligentniejsze.

Stwórz Alexę wszędzie

Amazon ogłosił interaktywne i angażujące funkcje dla klientów (język wyświetlania Alexa), widżety APL i karty umiejętności premium. Widgety APL umożliwiają klientom interakcję z treścią na ekranie głównym poprzez szybkie, samoaktualizujące się widoki treści dotyczących umiejętności. Polecane umiejętności pozwalają programistom umieścić swoje umiejętności na ekranie głównym obok tego, co już znajduje się na ekranie głównym Echo Show. Są to świetne funkcje, które poprawiają wrażenia multimedialne użytkownika i programisty. Użytkownicy powinni mieć możliwość interakcji z najczęściej używanymi umiejętnościami i odkrywania nowych umiejętności w płynnej interakcji na ekranie głównym.

Amazon ogłosił swój zestaw narzędzi Nameless Interaction (NFI) podczas wydarzenia Alexa Live w zeszłym roku, a w tym roku wprowadził kilka dużych ulepszeń do zestawu narzędzi. Zestaw narzędzi pomaga programistom komunikować swoje umiejętności użytkownikom poprzez zgłaszanie lub odwoływanie się do umiejętności na żądanie użytkownika. Amazon twierdzi, że zestaw narzędzi zwiększył, aw niektórych przypadkach podwoił ruch w celu uzyskania przydatnych umiejętności.

NFI Toolkit ma nową funkcję, która pozwala umiejętnościom być odpowiedziami na popularne powiedzonka Alexy ukierunkowane na odkrycie, takie jak „Alexa, opowiedz mi historię” lub „Alexa, potrzebuję treningu”. NFI Toolkit zawiera również nową funkcję sugerującą osobiste umiejętności użytkowników dla powtarzalnych umiejętności, które użytkownicy uważają za najbardziej przydatne. Przykładem dostarczonym przez Amazon był klient pytający: „Alexa, jak dziś poradził sobie Nasdaq?” Odpowiada: „Wcześniej używałeś umiejętności CNBC. Czy chciałbyś użyć jej ponownie?” Podkreślam ten przykład, ponieważ przynosi on osobiste i całościowe doświadczenie umiejętności bez przytłaczania.

Amazon rozszerza również funkcję Bezimiennych interakcji, aby wspierać odkrywanie dodatkowych umiejętności w interakcjach, które mogą wykorzystywać wiele umiejętności. Myślę, że ta funkcja to kolejny świetny sposób na poprawę interakcji z klientami i zwiększenie wykrywalności.

Kolejną interaktywną funkcją, którą Amazon dodał do Alexy, jest funkcja Spotlight w Amazon Music. Amazon twierdzi, że użytkownicy mogą teraz komunikować się bezpośrednio z fanami, przesyłając wiadomości w celu promowania nowej muzyki i interakcji z fanami. Amazon stworzył również interaktywne komponenty umiejętności medialnych i komponenty umiejętności żądania piosenki, które skracają czas interakcji z dostawcami radia, podcastów i muzyki oraz zapewniają użytkownikom dodatkowe tryby interakcji, które użytkownicy pokochają lub nienawidzą za te funkcje, ponieważ większość z nich chce słuchać w pierwszej kolejności do muzyki, a muzyka niekoniecznie jest działaniem interaktywnym.

Stwórz Alexa Multimedia

Amazon ogłosił nowe interfejsy API Food Skills, które umożliwiają użytkownikom szybkie tworzenie i odbieranie doświadczeń związanych z dostawą jedzenia. Jednym z najtrudniejszych wyborów przy wychodzeniu do restauracji jest decydowanie, gdzie zjeść. Uzyskiwanie lokalnych ofert żywnościowych i sugestii od Alexy powinno ułatwić użytkownikom, a w niektórych przypadkach lepiej dla restauracji, sklepów i usług dostawczych, aby uzyskać produkty i usługi.

Amazon ma również dwie nowe funkcje, które idą w parze – wyzwalacze oparte na zdarzeniach i proaktywne sugestie. Użytkownicy Alexa mogą budować proaktywne doświadczenia, które motywują umiejętności w przypadku wystąpienia zdarzenia lub działania. Alexa poprawiła również działania dzięki niestandardowym zadaniom, które pozwalają użytkownikom dostosowywać działania w ramach umiejętności. Amazon zawiera również funkcję, która umożliwia użytkownikom wysyłanie doświadczeń uruchamianych na urządzeniu Alexa do podłączonego smartfona. Te funkcje odblokowują multimedialne możliwości Alexy i myślę, że użytkownicy uznają Alexę za ważną część swoich dni.

Alexa otwiera również wykrywanie urządzeń, aby uwzględnić dodatkowe urządzenia zgodne z Alexa podłączone do tej samej sieci. Ta funkcja umożliwia producentom urządzeń zintegrowanie Device Discovery z innymi inteligentnymi urządzeniami domowymi w celu stworzenia połączonego domu. Amazon zmodernizował również Alexa Guard, aby łączyć się z inteligentnymi urządzeniami zabezpieczającymi, takimi jak detektory dymu, tlenku węgla i wycieku wody w całym domu, które mogą następnie wysyłać powiadomienia.

Spraw, aby Alexa była mądrzejsza

Amazon twierdzi, że podwoił się w zakresie dzielenia się umiejętnościami, odkąd upublicznił czaty Alexa. Ogłoszono, że rozszerza usługę Alexa Chats, aby była dostępna w publicznej wersji beta w języku niemieckim, we wszystkich językach angielskim oraz w wersji zapoznawczej dla programistów w Japonii. Zapowiada również komponenty umiejętności Alexa, które pomagają programistom szybciej budować umiejętności, dołączając podstawowy kod umiejętności do modeli głosowych i istniejących bibliotek kodu. .

Amazon ułatwia również użytkownikom łączenie ich kont z umiejętnościami związanymi z produktem lub usługą lub rejestrację za pomocą funkcji Voice Forward Account Linking i Forward Voice Approval. Amazon powiedział, że zaktualizował Alexa Skill Design Guide, który kodyfikuje wnioski wyciągnięte od programistów Amazon i szerszej społeczności budującej umiejętności.

Amazon wprowadził inne funkcje, które znacznie ułatwiają tworzenie umiejętności oraz wdrażanie usług i produktów w ekosystemie Alexa:

  • Podmioty Alexa Pozwala umiejętnościom na pobieranie informacji z wykresu umiejętności Alexa.
  • niestandardowa wymowa Umożliwia programistom dodawanie niestandardowych wymowy modeli umiejętności.
  • Model silnika rekomendacji wymowy Wykorzystuje indukcję składni, konwertery sekwencji na sekwencje i filtrowanie danych, aby polecać słowa dla umiejętności programistów.
  • Test umiejętności A/B Umożliwia programistom przeprowadzanie testów A/B i podejmowanie decyzji o uruchomieniu na podstawie danych.
  • Konstruktor usług i narzędzie testowe Pomaga programistom testować możliwości standaryzowanych testów zbiorczych.

Wspaniałe w tych nowych funkcjach jest to, że Amazon zdaje sobie sprawę, że nie musi wykonywać całej pracy, aby Alexa była inteligentna. Amazon musi tylko zapewnić programistom narzędzia i możliwość wdrażania inteligentnych interakcji i doświadczeń użytkowników. Myślę, że te narzędzia dają programistom narzędzia, dzięki którym mogą to zrobić z powodzeniem.

zawijanie

Przetwarzanie otoczenia to jedna z najtrudniejszych rzeczy do debugowania, ale myślę, że na dłuższą metę jest najcenniejsza. Zajęłoby to kolejne pięć do dziesięciu lat pracy, aby to zrobić na skalę globalną.

Wydarzenie Alexa Live Amazona przyniosło w jakiś sposób więcej niż zeszłoroczne wydarzenie. Duża część tworzenia wszechobecnego, multimedialnego i inteligentnego doświadczenia leży w rękach programistów, producentów urządzeń, przedsiębiorców i społeczności Alexa. Aby stworzyć atmosferę otoczenia, Amazon musi stworzyć narzędzia i możliwości, aby partnerzy mogli wykonać swoją część.

Amazon tworzy płynne interakcje między umiejętnościami a użytkownikami za pomocą kart funkcji i elementów interfejsu programowania aplikacji (APL). Daje umiejętnościom większą szansę na interaktywność i odkrycie dzięki zestawowi narzędzi NFI. Amazon sprawia, że ​​wiele interakcji i doświadczeń między użytkownikami a Alexą jest dużą częścią dnia ludzi, korzystając z interfejsów API żywności, wyzwalaczy opartych na zdarzeniach i proaktywnych sugestii. Amazon uczynił umiejętności łatwiejszymi i bardziej dostępnymi dla programistów i myślę, że ekosystem Alexa, od początku do końca, może docenić wykonalność.

Przetwarzanie otoczenia „wygrywa”, a Amazon, w oparciu o to, co widziałem na żywo, przybliża nas do tej rzeczywistości. To wyścig dwóch koni z Google, a Amazon wydaje się być na czele.

Uwaga: ten artykuł został napisany przez Jacoba Freemana, współpracownika Moor Insights & Strategy.

Moor Insights & Strategy, podobnie jak wszystkie firmy badawcze i analityczne, dostarcza lub świadczy płatne badania, analizy, usługi konsultingowe lub doradcze wielu firmom z branży high-tech, w tym 8×8, Advanced Micro Devices, Amazon, Applied Micro, ARM i Aruba Networks , AT&T, AWS, Strategie A-10, Bitfusion, Blaize, Box, Broadcom, Calix, Cisco Systems, Clear Software, Cloudera, Clumio, Systemy poznawcze, CompuCom, Dell, Dell EMC, Dell Technologies, Diablo Technologies, Optyka cyfrowa, Dreamchain oraz Echelon, Ericsson, Extreme Networks, Flex, Foxconn, Frame (obecnie VMware), Fujitsu, Gen Z Consortium, Glue Networks, GlobalFoundries, Google (Nest-Revolve), Google Cloud, HP Inc. Hewlett Packard Enterprise, Honeywell, Huawei Technologies, IBM, Ion VR, Inseego, Infosys, Intel, Interdigital, Jabil Circuit, Konica Minolta, Lattice Semiconductor, Lenovo, Linux Foundation, MapBox, Marvell, Mavenir, Marseille Inc, Mayfair Equity, Meraki ( Cisco), Mesopher, Microsoft, Mojo Networks, National Machines, NetApp, Nightwatch, NOKIA (Alcatel-Lucent), Nortek, Novumind, NVIDIA, Nuvia, ON Semiconductor, ONUG, OpenStack Foundation, Oracle, Poly, Panasas, Peraso, Pexip, Pixelworks, Plume Design, Poly, Portworx, Pure Storage, Qualcomm, Rackspace, Rambus, Rayvolt E-Bike, Red Hat, Residio, Samsung Electronics, SAP, SAS, Scale Computing, Schneider Electric, Silver Peak, SONY, Springpath, Spirent, Splunk, Sprint, Stratus Technologies, Symantec, Synaptics, Syniverse, Synopsys, Tanium, TE Connectivity, TensTorrent, Tobii Technology, T-Mobile, Twitter, Unity Technologies, UiPath, Verizon Communications, Vidyo, VMware, Wave Computing, Wellsmith, Xilinx, Zebra, Zededa i Zoho, które można cytować na blogach i artykułach naukowych.

READ  Instagram testuje publikowanie na pulpicie

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top