Algorytm TikTok i AI Tech są już w sprzedaży

Ilustracja do artykułu TikTok & # 39;  s Algorytm i AI Tech są już w sprzedaży

obrazek: Drew Angerer (Obrazy Getty)

Teraz każdy może skorzystać z tajnego sosu stojącego za ByteDance Globalny sukces Aplikacja TikTok – w cenie. Chińska firma po cichu uruchomiła w czerwcu nowy oddział BytePlus, koncentrując się na sprzedaży technologii sztucznej inteligencji TikTok, w tym popularnego algorytmu rekomendacji stojącego za kanałem ForYou, firmom na całym świecie. Czasy finansowe Wspomniałem o niedzielę.

Niektóre funkcje w sprzedaży obejmują technologię wizji komputerowej dla krótkiej aplikacji wideo, efekty wideo w czasie rzeczywistym, tłumaczenie maszynowe funkcji tekstu i mowy, narzędzia do analizy i zarządzania danymi, m.in. raporty Times. Klienci mogą następnie dostosować tę technologię do potrzeb swoich aplikacji i bazy klientów.

BytePlus ma już kilku nabywców, według stronie internetowej. Wśród jej pierwszych klientów znajduje się amerykańska aplikacja modowa Goat, podobnie jak singapurski portal rezerwacji podróży WeGo i indonezyjski startup zakupowy Chilibeli.

Algorytm rekomendacji TikTok był głównym motorem jego sukcesu, więc ma sens, aby ByteDance próbował to wykorzystać. Jak wyjaśnił TikTok w Post na blogu W ubiegłym roku aplikacja decyduje, które filmy polecać w Twoim kanale na podstawie metadanych użytkownika i sposobu interakcji z platformą, np. które filmy lubisz, udostępniasz lub komentujesz, jakie hashtagi lub podpisy umieszczasz w swoich postach, oraz typ używanego urządzenia lub ustawienia lokalizacji itp.

Tworzy to dostosowane środowisko, które może się znacznie różnić w zależności od użytkownika. Ten kanał, zwany ForYouPage lub FYP, praktycznie stał się sam w sobie memem. niezliczony Historie Ty masz Duża liczba użytkowników rozprzestrzeniła się, twierdząc, że algorytm TikTok znał ich życie seksualne lub diagnozy medyczne wcześniej, nowe odkrycie siebie, którego nauczyli się dopiero po tym, jak aplikacja skierowała ich do pewnych społeczności ludzi, którzy dzielili się swoimi doświadczeniami. On naprawdę może być nadprzyrodzony spostrzegawczy; Dzięki TikTok zaczynam podejrzewać, że cała moja osobowość to tak naprawdę zbiór reakcji na traumę i objawów ADHD przebranych za trencz.

BytePlus wkracza jednak na i tak już zatłoczony rynek. Jak zauważa The Times, jego zestaw narzędzi będzie kolidował z usługami AI od gigantów technologicznych, takich jak Amazon Web Services, Google, IBM i Microsoft, a także z innymi konkurentami w Chinach, takimi jak Alibaba, Baidu i Tencent. Bazując na danych online, BytePlus chce zarejestrować znaki towarowe w Stanach Zjednoczonych, choć nie jest jasne, czy firma jest już obecna w Stanach Zjednoczonych.

READ  Running Room Canada ucierpiało z powodu naruszenia danych

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *