Esports Legend Gran Turismo ogłasza współpracę z ikoną mody Dior

Esports Legend Gran Turismo ogłasza współpracę z ikoną mody Dior

Gry o modzie i wyścigach nie mieszają się? Pomyśl jeszcze raz. W nieoczekiwanym ogłoszeniu na wczorajszych mistrzostwach Gran Turismo World Series w Salzburgu w Austrii, najlepiej sprzedający się producent gier wyścigowych na świecie, Polyphony Digital, ujawnił, że nawiązał współpracę z luksusową marką modową Dior. Integralną częścią tego partnerstwa jest wykonany na zamówienie supersamochód De Tomaso Mangusta. Obejrzyj poniższy film!

Jest to pierwszy w historii wirtualny projekt mody Dior Couture, w którym dyrektor artystyczny marki kolekcji męskiej, Kim Jones, tworzy nową, ekskluzywną serię przedmiotów w grze, w tym kombinezon wyścigowy, kask, rękawiczki i buty.

Wykorzystując wiodącą w branży grafikę komputerową z Gran Turismo, prezenter wczorajszego wydarzenia Mistrzostw Świata w Salzburgu zaprezentował misternie zmontowane wideo przedstawiające selfie kierowcy ozdobione żółto-szarym kombinezonem wyścigowym Diora z ukośnym wzorem Diora i logo Avenue Montaigne firmy Atelier Christian Dior. uczcić tytuł 30 Avenue Montaigne w Paryżu, gdzie Christian Dior po raz pierwszy założył dom projektowy.

Przychodzi z rękawicami koordynacyjnymi i specjalnymi butami „Diorizon”, które również mają popularny wzór diagonalny. Numer 47 pojawia się również na odzieży, oznaczając założenie Diora i jego pierwszy pokaz mody w 1947 roku. Oprócz odzieży, Polyphony wprowadziła również klasyczny supersamochód, który będzie dostępny w salonie samochodowym Hagerty Collection Legends w przyszłym miesiącu.

To wyjątkowa wersja De Tomaso Mangusta, zbudowana po raz pierwszy w 1967 roku, która również nosi subtelny dwukolorowy odcień. Pierwotnie zaprojektowany przez legendarnego włoskiego projektanta Giorgetto Giugiaro, De Tomaso jest napędzany silnikiem V8 Forda o pojemności 4,9 litra. Beżowo-szare auto ma numer „47” oraz specjalne znaczki Diora. Przedmioty te będą dostępne w grze 25 sierpnia, tego dnia możemy spodziewać się aktualizacji gry.

Inni oficjalni partnerzy Gran Turismo to Toyota, Michelin, Mazda, Brembo, BBS, Sony Alpha i Genesis, dzięki czemu gra jest nie tylko najlepiej sprzedającą się grą, z ponad 80 milionami sprzedanych egzemplarzy od czasu jej premiery w 1997 roku, ale solidnie ugruntowała ją jako najbardziej popularny. I najnowsza moda.

READ  Microsoft jest „przekonany”, że Call of Duty można ulepszyć na Switcha

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *