Stogródka kupi 14 sklepów spożywczych w Polsce

Stogródka kupi 14 sklepów spożywczych w Polsce

Spółka zależna Maxima Grupė Stokrotka Zgodził się kupić W województwie mazowieckim działa 14 sklepów spożywczych.

Transakcja, która ma zostać sfinalizowana do końca tego roku, podlega pewnym warunkom, w tym uzyskaniu zgody urzędu antymonopolowego.

Emperia Holding, spółka zależna Maxima Grupė, prowadząca w Polsce sieć sklepów spożywczych Stokrotka, kupiła w ubiegłym roku osiem sklepów na terenie Warszawy.

„Wyzywające czasy”

Dyrektor generalny Maxima Grupė i prezes zarządu Mantas Kuncaitis powiedział: „Pomimo trudnych czasów wierzymy w ten region zarówno pod względem bezpieczeństwa, jak i możliwości rozwoju. Dlatego byliśmy w stanie dalej inwestować i wdrażać Drugie nabycie W ciągu roku.

„Transakcja zawiera element nieruchomościowy, co wpisuje się w nasz kierunek wzmacniania portfela nieruchomości. Koncentrujemy się na ekspansji na polskim rynku poprzez działania M&A z kluczowymi kryteriami wzrostu organicznego i dobrym dopasowaniem do modelu biznesowego Stogrodki.

Polski detalista spodziewa się, że sprzedaż w 14 sklepach przekroczy 25 mln euro.

„Planowany wzrost organiczny”

Arūnas Zimnickas, Dyrektor Zarządzający i Prezes Zarządu Stogródki, dodał: „Po przejęciu ośmiu sklepów sfinalizowanych do końca 2021 roku, podpisana niedawno akwizycja 14 sklepów w województwie mazowieckim jeszcze bardziej wzmocni naszą pozycję. Umożliwienie ekspansji w regionie i oprócz planowanego wzrostu organicznego.”

Do końca 2021 r. sieć sklepów Stogrodki obejmowała ponad 800 sklepów własnych i franczyzowych, o obrotach przekraczających 1 mld euro.

W 2018 roku Maxima Grupė . z siedzibą na Litwie Przejęcie sieci handlowej.

© 2022 Europejski Dziennik Supermarketów – Twoje źródło najnowszych Sprzedaż detaliczna Aktualności. Artykuł autorstwa Dayeta Das. Kliknij Zarejestrować Aby zarejestrować się do ESM: Europejski Magazyn Supermarketów.

READ  Zobacz występ KISS w Krakowie podczas trasy koncertowej „End of the Road”.

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *