StandardAero wkracza w 40. rok świadczenia usług konserwacji, naprawy i obsługi dynamicznych podzespołów śmigłowców Airbus

StandardAero wkracza w 40. rok świadczenia usług konserwacji, naprawy i obsługi dynamicznych podzespołów śmigłowców Airbus

Zakład MRO zajmujący się dynamicznymi komponentami helikopterów firmy StandardAero, zlokalizowany w Richmond w Kolumbii Brytyjskiej w Kanadzie, obchodził niedawno 40-lecie firmy.y Rok wsparcia w zakresie usług dynamicznych komponentów Airbus Helicopter. Obiekt jest warsztatem MRO oferującym pełen zakres usług, posiadający certyfikat poziomu D, wspierany przez techników przeszkolonych w fabryce Airbusa, zajmujących się wszystkimi dziedzinami MRO, VDI i BBOV w zakresie serwisowania helikopterów Airbus.

Lokalizacja w Richmond oferuje kompleksowe naprawy i remonty, w tym testowanie komponentów hamowni AS350/H125, AS355 i H130/EC130. Możliwości na miejscu obejmują czyszczenie/zdejmowanie, poziom 2 bez testowania obejmujący MPI, FPI, wewnętrzne ECI, pomiary CNC CMM, powłoki, czyste pomieszczenie do klejenia oraz pełną gamę maszyn konwencjonalnych i CNC do wspierania naszych wewnętrznych przeróbek operacje. StandardAero wykonuje również prace R&O na małych elementach, takich jak amortyzatory i pająki TGB.

„Zespół techników i inżynierów Richmond ma długą historię, jeśli chodzi o podzespoły samolotów Airbus, sięgającą połowy lat 80. XX wieku” – powiedział Andy Wong, dyrektor generalny oddziału StandardAero w Richmond. „Ponadto umożliwiliśmy wyważenie krótkich wałów śmigła ogonowego. Jest to bezpośredni wynik naszej współpracy z producentami OEM, która jest kamieniem węgielnym naszej filozofii biznesowej”.

W sklepie Richmond Airbus dostępny jest obszerny katalog napraw indywidualnych poszczególnych części. Wszyscy inspektorzy firmy i certyfikowani mechanicy pomyślnie ukończyli wymagane szkolenie Airbus BBOV. Dzięki temu StandardAero ma możliwość odzyskania części w ramach napraw specyficznych dla Airbusa, co przyczynia się do skrócenia czasu dostawy przy jednoczesnym zwróceniu oryginalnych części klientowi.

Aby nadal zapewniać zgodność z producentami OEM, warsztat MRO w Richmond Airbus przeszedł w 2023 r. audyt operacji specjalnych Airbusa i uzyskał certyfikaty potwierdzające wykonanie kilkunastu znaczących operacji specjalnych Airbusa.

„Wierzymy, że nie ma nic ważniejszego niż zapewnienie, że klient jest gotowy do misji, dlatego udostępniliśmy nasze kompleksowe możliwości w zakresie przeróbek wszystkim innym warsztatom zajmującym się naprawą podzespołów dynamicznych, które nie mają takich możliwości we własnym zakresie” – dodał Wong. „Nasz zakład w Richmond przyjmuje również zamówienia na części zamienne bezpośrednio od klientów, a nasi inżynierowie ściśle współpracują z inżynierami Airbusa, aby dołożyć wszelkich starań, aby naprawić części, a nie wymieniać je, aby utrzymać niskie koszty operatora i wysoką niezawodność”.

READ  Google Gemma: model sztucznej inteligencji na tyle mały, że można go uruchomić na laptopie

Jeśli potrzebne jest wygodniejsze rozwiązanie, StandardAero Richmond oferuje również szeroką gamę komponentów dostępnych do wymiany, od TGB po skosy i epicykle.

StandardAero Richmond to lokalizacja posiadająca certyfikaty Transport Canada, FAA i EASA oraz zgodna i aktualna z normami ISO 9001:2015 i AS9110C. Zakład znajduje się obecnie na końcowym etapie uzyskiwania certyfikatu zarządzania środowiskowego ISO 14001 i ma zostać ukończony latem 2024 r. Odwiedź StandardAero na stoisku 1922 podczas dorocznej wystawy HAI/Heli-Expo 2024 Wydarzenie odbędzie się w dniach 27–29 lutego w Anaheim Convention Center w Anaheim w Kalifornii.

Niniejsza informacja prasowa została przygotowana i rozpowszechniona przez firmę StandardAero.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *