Przyszła spółka cyfrowej firmy konsultingowej uruchomiona w Polsce

Trzech doświadczonych profesjonalistów W Polsce – Olkyard Sigan, Isa Claude i Andy Voynarovsky — łączy siły, aby uruchomić Future.Company, firmę konsultingową zajmującą się transformacją cyfrową.

Future.Company ma propozycję usług cyfrowej transformacji skoncentrowanej na ludziach — zapewnia doradztwo w zakresie optymalizacji i transformacji zarządzania w firmie. „Model Concierge” firmy polega na spędzaniu czasu na zrozumieniu wyjątkowych ambicji menedżerów i nieustannym udostępnianiu wiedzy, zarządzaniu projektami i nawiązywaniu kontaktów.

Istnieje wiele możliwości, które to wspierają: ponad 60 lat doświadczenia zawodowego pomiędzy założycielami Olkyard Sikon, Isa Glad i Andy Voyanarovsky – którzy w dużej mierze służyli polskim i globalnym klientom w przestrzeni cyfrowej.

Sigan był dyrektorem generalnym Digital One, interaktywnej firmy, w której spędził ponad 15 lat swojej kariery. Od trzech lat jest partnerem w Deloitte Digital w Lotz i był partnerem / założycielem firm świadczących usługi cyfrowe, w tym Welcome, FilmRactive i Hello Consulting.

„Podobny temat pojawił się w naszych rozmowach – nasi przedsiębiorczy przyjaciele często proszą o radę w kwestiach związanych z transformacją cyfrową i zarządzaniem ludźmi w nowym cyfrowym świecie” – wyjaśnił, zwracając uwagę, jak branża tria ogłosiła model obsługi recepcji. „W związku z tym postanowiliśmy połączyć nasze siły i doświadczenie”.

Claude jest byłym menedżerem ds. obsługi klienta w Deloitte Digital w Warszawie, chociaż większość swojej kariery spędził w Google – gdzie był starszym menedżerem ds. klientów, menedżerem ds. finansów, a ostatnio szefem treści i dystrybucji w globalnym gigancie technologicznym .

Wyjaśnił przyszłościowy, skupiony na ludziach aspekt przyszłości.

Jako grafik w tle, Voynarovsky pracował jako user experience manager w Atenie i był szefem projektowania usług w Deloitte Digital w Warszawie w latach 2017-2018. Ponownie podkreślił wartość bycia zaufanym partnerem dla klientów: dyrektorzy generalni i założyciele jasno stwierdzili, że potrzebują platformy do omawiania wyzwań, przed którymi stoją z zespołem, który postrzega zaufanie jako zasadę przewodnią.

READ  Christian Ochmann o planach i produktach Eurowizji

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *