Lokalny właściciel firmy opracowuje innowacyjne rozwiązanie parkingowe na nabrzeżu

Lokalny właściciel firmy opracowuje innowacyjne rozwiązanie parkingowe na nabrzeżu

Właściciel Studabakers, Joe Winacott, wyobraża sobie „centrum parkingowe” z miejscem dla food trucków, stacjami ładowania EV, parkingiem dla przyczep do łodzi i podjazdem do centrum miasta.

W związku z malejącą podażą miejsc parkingowych w centrum miasta, jeden z właścicieli firm podjął się znalezienia rozwiązania, a nawet zaprojektował parking dla miasta do rozważenia.

Joe Winnacott, właściciel nadmorskiej restauracji Orillia Studabakers Beachside, uważa, że ​​miasto powinno kupić pustą nieruchomość przy Front Street – obecnie na sprzedaż – aby zwiększyć liczbę miejsc parkingowych w centrum miasta i zmniejszyć presję wywieraną na lokalnych i przyjezdnych kupujących.

Po tym, jak miasto zamknęło zeszłego lata dwie działki, aby zrobić miejsce dla szeroko zakrojonych prac planowanych wzdłuż Centennial Drive, Winacott zatrudnił fotografa lotniczego i firmę zajmującą się renderowaniem 3D, aby pomogli mu opracować koncepcję parkingu dla nieruchomości.

„Próbowaliśmy myśleć nieszablonowo. Wiesz, jak możemy rozwiązać ten (problem)? Jak staramy się umożliwić nam uzyskanie większej liczby miejsc parkingowych?”, Powiedział Wenacott. Aurelia. „Obecnie wynajmujemy powierzchnię od innych firm w centrum miasta i szukamy innych lokalizacji do wynajęcia powierzchni dla naszych pracowników”.

Teren sąsiadujący z restauracją i Legionem, powiedział Winacott, może pomieścić ponad 100 miejsc parkingowych.W projekcie przewidziano miejsca parkingowe dla przyczep łodzi i food trucków oraz kilkanaście tradycyjnych miejsc parkingowych, a także promenadę, która połączy nieruchomość. do nabrzeża.

„To coś więcej niż tylko centrum parkingowe; „Wpływa to na wiele rzeczy, z których ludzie nie byli zadowoleni, gdy dowiedzieli się o zabraniu parkingu lub rzeczach, które zostały zabrane, jak ciężarówki z lodami i ciężarówki z jedzeniem” – powiedział Winnacott. „To parking dla całego miasta, który można nazwać… śródmieściem nabrzeża”.

Winnacott przedstawił ten pomysł miastu zeszłego lata, kiedy kandydował do rady, ale pracownicy miasta zalecili przywrócenie tego pomysłu po zakończeniu wyborów.

READ  Prezes Tesli Jerome Guillen odchodzi z firmy

W listopadzie omówił tę koncepcję z niektórymi urzędnikami miejskimi i zostawił im pakiet do przekazania radzie, ale nie widział jeszcze tego pomysłu w porządku obrad rady.

„Jak na coś takiego, miło było cały czas docierać do ludzi w centrum miasta lub dowiedzieć się, jakie są potrzeby ludzi” – powiedział Winnacott.

Powiedział, że pracownicy miasta wspominali o pomysłach, nad którymi pracują, takich jak pilotażowy transport wahadłowy, który miał przywieźć ludzi na nabrzeże.

„Miło było z nimi rozmawiać, a oni opowiadali mi o swoich przemyśleniach na temat założenia kanału” – powiedział. „Starają się i to świetnie. Po prostu myślę, że kiedy ludzie wpadają na pomysły, nie są tak otwarci, jak mogliby być”.

W 2020 r. rada zatwierdziła koncepcję stacji tranzytowej i wielopoziomowej struktury parkingowej dla Peter Street, ale burmistrz Don McKissack niedawno wypowiedział się przeciwko realizacji tego projektu w tym czasie, powołując się na szacunkową cenę 30 milionów dolarów.

Dla Winnacotta jego pomysł jest sposobem na zaoferowanie alternatywy dla problemu parkowania w centrum miasta, który, jak przewidział, będzie się nasilać wraz z rozpoczęciem rozwoju w rejonie nabrzeża.

„Kiedy wszystkie te zmiany zostaną zakończone, będzie mniej miejsc parkingowych; będzie tam bardziej tłoczno. Ludzie będą chcieli przyjść i to sprawdzić.” „Jestem pewien, że będzie wyglądać… fajnie, ale gdzie zaparkujemy jej samochód?”

McIsaac zgadza się, że parkowanie w centrum miasta jest problemem i powiedział, że miasto musi przyjrzeć się wielu opcjom.

„Pochwalam tę inicjatywę” — powiedział McKissack w rozmowie z OrilliaMatters. „Każdy sposób, w jaki możemy spojrzeć na rozwiązanie problemu z parkowaniem, musi zostać rozważony, ponieważ jest to tak duży problem”. „To jedna z głównych obaw ludzi, którzy idą do centrum”.

McIsaac powiedział, że koszt nieruchomości, a także kwestie środowiskowe związane z działką, będą musiały zostać zbadane przez miasto.

READ  Czy chińska polityka zerowego koronawirusa powstrzyma światowe fabryki przed zmieleniem? | Chiny

„Musimy spojrzeć na to jako część naszego równania parkowania, a także na to, czego oczekujemy (w) St Peter’s i co ogólnie robimy z parkowaniem, aby zobaczyć, co możemy zrobić, aby uzyskać więcej parkowanie” – powiedział. „Nie powiedziałbym, że jest to aktywnie rozważane, ale zdecydowanie jest to opcja”.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *