Hipermarket Lulu rusza z promocją „Smaki Polski”.

Hipermarket Lulu rusza z promocją „Smaki Polski”.

Ambasador RP w Katarze JE Janusz Janke (szósty z prawej), Dyrektor Międzynarodowy Grupy Lulu Dr. Mohamed Althaf (piąty z prawej) i inni urzędnicy obecni na ceremonii zaprzysiężenia.

Doha, Katar: Hipermarket Lulu uruchomił promocję „Smaki Polski”, wyjątkowe święto kulturalno-kulinarne, które potrwa do 1 marca we wszystkich swoich oddziałach w Katarze.

JE Janusz Janke, Ambasador RP w Katarze, przewodniczył ceremonii otwarcia placówki Lulu Pearl Qatar. W wydarzeniu uczestniczyli członkowie Ambasady RP w Katarze, przedstawiciele Polski oraz liczni goście.

Atutem promocji „Smak Polski” jest bogata oferta produktów polskiej marki, co czyni ją nie lada gratką zakupową dla miłośników polskiej kultury i kuchni. Wydarzenie obejmowało atrakcyjne wystawy prezentujące najlepsze polskie produkty, uzupełnione dekoracjami w tematyce polskiej, które wzmocniły świąteczną atmosferę i zapewniły naprawdę wciągające wrażenia.

Punktem kulminacyjnym promocji jest gotowanie na żywo i degustacja tradycyjnych dań kuchni polskiej w Restauracji Polka, pierwszej polskiej restauracji w Katarze. Klienci w pełni doświadczyli prawdziwego smaku Polski w Kiosku Restauracji Polka.

Przemawiając na ceremonii otwarcia Ambasador RP Janusz Janke podziękował Lulu Group za zorganizowanie promocji Taste of Poland mającej na celu promowanie polskich produktów w Katarze. Promocja ta podkreśla współpracę Polski z Grupą Lulu.

Reklama prezentuje bogactwo polskiego sektora rolno-spożywczego. Polska znana jest z jakości produktów mlecznych i smaku. Lulu, dzięki umiejętności przyciągania kupujących i łatwego dotarcia do klienta, jest najlepszym miejscem do sprzedaży polskich produktów – powiedział polski ambasador.

Jahnke powiedział, że jest to pierwsza tego typu inicjatywa w Katarze, dzięki której goście z Polski mogą poznać polską kuchnię. „W Taste of Poland kupujący mogą znaleźć szeroką gamę produktów, od owoców po nabiał” – powiedział.

Wyrażając nadzieję, że promocja otworzy nowe drzwi dla polskich produktów do Kataru i na Bliski Wschód, Janke powiedział, że Polsce zależy na dalszym wzmacnianiu swoich więzi z Lulu w regionie, aby znaleźć rynek zbytu dla produktów spożywczych. Katar jest ważnym rynkiem dla Polski i bramą do rynku regionalnego. Mamy nadzieję wykorzystać potencjał regionalnego rynku, przybliżyć regionowi obszary współpracy z Grupą Lulu i agencjami rządowymi oraz rozszerzyć ofertę na kolejne produkty” – powiedział, dodając, że takie inicjatywy byłyby korzystne dla rolników i przedsiębiorstw. Polska.

READ  Polska pozwie Niemcy do sądu UE w związku z domniemanym brakiem uporządkowania nielegalnego eksportu odpadów

Dyrektor Lulu Group International Dr. Mohamed Altaf powiedział, że Lulu ma przyjemność oferować polskie produkty, a Taste of Poland to strategiczny krok w kierunku planów ekspansji Lulu w regionie Europy Środkowej. „Obecnie jesteśmy obecni w różnych krajach Europy. Jesteśmy pierwszą międzynarodową siecią handlową, która postawiła stopę w regionie Morza Bałtyckiego. Pomysł Lulu zakłada rozpoczęcie od Polski, która jest rozwijającym się ośrodkiem produkcji żywności. Kraj ten jest jasną gwiazdą pod względem produkcji” – powiedział, dodając, że będzie ich więcej. Lulu zapowiedział, że z biegiem lat będzie uzupełniać reklamy Taste of Poland.

Altaf powiedział, że promocja jest kontynuacją zeszłorocznej wizyty delegacji Lulu w Polsce i zapowiedzią przyszłych wysiłków.

Kolejnym krajem ekspansji Lulu jest Polska, a grupa planuje utworzenie centrów zaopatrzenia i eksportu. Współpracujemy z kilkoma krajami europejskimi, gdzie grupa tworzy jednostki zaopatrzenia i przetwórstwa żywności. Ma to zapewnić dostępność żywności, nieprzerwaną dystrybucję i stabilne ceny na rynku” – powiedział Altaf.

Powiedział, że Lulu pragnie umożliwiać lokalne inicjatywy produkcyjne i innowacyjne inicjatywy rolnikom w Katarze i na całym świecie.

„Lulu robi wszystko, co w jego mocy, aby zapewnić globalne bezpieczeństwo żywnościowe, jednocześnie rozwijając skrzydła w wielu regionach” – wyjaśnił. W ramach promocji zaprezentowano szeroką gamę produktów renomowanych polskich marek, w tym ekskluzywne produkty sprowadzone specjalnie na wydarzenie.

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *