Alstom zastosuje detekcję koła ELS-96 na kolei w Polsce

Zarządca Infrastruktury Kolejowej PKP Polskie Linie Kolejowe SA (PKP PLK) udzielił firmie Alstom zezwolenia na stosowanie systemu wykrywania kół ELS-96 na liniach kolejowych w Polsce.

Głowice wykrywające koła ELS-96 wykrywają tor jazdy na torach i przesyłają informacje o liczbie kół, które przejechały przez ten obszar. Proces ten umożliwia systemom interfejsowym identyfikację lokalizacji pociągu na torze.

ELS-96

ELS-96 jest przeznaczony do wykrywania toru kołowego pojazdu kolejowego na szynach i stanowi ważną część systemu licznika osi do wykrywania pociągów.

System ELS-96 może być stosowany na liniach dużych prędkości oraz w systemach komunikacji zbiorowej. Komponenty są montowane bezpośrednio na szynie i mogą być używane w dowolnym środowisku.

Adam Juretko, Wiceprezes Alstom Polska powiedział:

„Wykrywacze kół Alstomu z powodzeniem pracują zarówno na torach na pustyniach Algierii, jak iw strefach mroźni o temperaturach poniżej -50°C. Dzięki zastosowaniu tego nowoczesnego rozwiązania ilość sprzętu instalowanego na torach ulega znacznemu zmniejszeniu. Masa systemu i zużycie energii są niższe w porównaniu z poprzednią wersją, co pomaga obniżyć koszty wdrożenia, eksploatacji i konserwacji.

Proces zatwierdzania stosowania ELS-96 trwał ponad dwa lata i obejmował 9-miesięczne próby terenowe.

System wykrywania koła ELS-96 został zaprojektowany w Polsce i wyprodukowany w katowickim zakładzie Alstom.

READ  Rozszerzone ograniczenia. Pojawiło się nowe ograniczenie, wskazana jest sekwencja szczepionki

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *